Kezdő lépések
A cikk tartalma:
Regisztráció a ShopnGo rendszerébe
A www.shopngo.hu oldalon találjuk a regisztrációs felületet. A menüben kattintsunk az INGYENES VERZIÓ menüpontra.
Ezután megjelenik a regisztrációs űrlap.
A személyes adatainkat értelemszerűen a valóságnak megfelelően töltsük ki. Majd adjuk meg az oldal adatait.
Ez első körben az általunk megadott domain.shopngo.hu lesz, amit használhatunk végleges domainnek is, de ha saját domainnevet szeretnénk, akkor előfizetés után annak használatára is van lehetőség. Az aldomaines megoldást ideiglenesen használhatjuk.
Ezután kiválaszthatjuk, hogy milyen rendszert szeretnénk, pl. “Weboldal”.
Ne felejtsük el kipipálni, hogy elfogadjuk az általános szerződési feltételeket.
Végül kattintsunk az INGYENES VERZIÓ IGÉNYLÉSE gombra. Ezután megkapjuk a visszaigazoló e-mailt, melyben a weboldal indításához szükséges hasznos információkat találjuk. Ezzel létrehoztunk egy ShopnGo-s központi fiókot, amibe, ha be vagyunk jelentkezve – a www.shopngo.hu oldalon a menüben az utolsó lehetőség a BELÉPÉS segítségével – megjelenik a PROFILOM menüpont,
ahol a ShopnGo rendszerében regisztrált oldalainkat látjuk: OLDALAIM, melyeknek a részleteit is itt tekinthetjük meg, illetve itt is rendelhetjük meg az oldalak előfizetését. A FELHASZNÁLÓI ADATOK alatt a központi fiókhoz tartozó adatokat tudjuk változtatni, ennek nincs hatása az oldalunk adminfelületéhez tartozó felhasználói adatokra. A MENTETT SZÁMLÁZÁSI CÍMEK alatt új számlázási címet vehetünk fel, illetve listázva megtaláljuk a már felvetteket. A SZÁMLÁIM alatt az oldalainkhoz tartozó számlákat láthatjuk, lenyitva a fizetési információk jelennek meg, úgymint Fizetési határidő, Periódus kezdete, Periódus vége. Ezenkívül itt tudjuk letölteni a díjbekérőt és az oldalainkhoz tartozó számlákat a Díjbekérő letöltése vagy a Számla letöltés linkre kattintva. Ha ki szeretnénk jelentkezni a központi fiókunkból, használjuk a KIJELENTKEZÉS menüpontot.
Bejelentkezés
Az adott oldalra úgy jutunk el, ha beírjuk az oldalunk címét + /admin: www.domainnev.hu/admin (Ahol a “domainnev”; a saját domainneved legyen!), a bejelentkezéshez szükséges általunk megadott információkat a visszaigazoló e-mailben is megkapjuk.
Itt adjuk meg azt az e-mail-cím és jelszó párost, ami a visszaigazoló e-mailben szerepelt, ezután kattintsunk a BEJELENTKEZÉS gombra.
Elfelejtett jelszó
Kattintsunk a bejelentkező felületen a JELSZÓ-EMLÉKEZTETŐ gombra:
Adjuk meg azt az e-mail-címet, amivel regisztráltunk, és kattintsunk a JELSZÓ-EMLÉKEZTETŐ KÜLDÉSE gombra. Ezután hamarosan kapunk egy levelet az e-mail-fiókunkba, ahol a linkre kattintva új jelszót állíthatunk be.
Az adminisztrációs oldal megjelenése
Sikeres bejelentkezést követően a következő képernyőtartalmak egyikét fogjuk látni:
- Weboldal