Integrációk

Az integráció kifejezés általános értelemben egységesülést, beilleszkedést vagy beolvasztást, hozzácsatolást jelent. Esetünkben ez azt jelenti, lehetőségünk van összekötni weboldalunkat különböző rendszerekkel.

EGYÉB BEÁLLÍTÁSOK

  • Facebook pixel azonosítója: Ha használod marketingre a Facebook rendszerét, akkor szükséged lehet a Facebook pixel használatára is. Fontos, hogy elég csak a Facebook pixel azonosítódat megadnod.
    Erről bővebben itt olvashatsz, ha nem ismered.
    Ha Facebook-kampányokat akarsz indítani, akkor pedig a pixelkódok segítségével statisztikákat is tudsz készíteni az oldalra érkezőkről.
  • Capturly: Ez egy hőtérképes megoldás, könnyedén tudod integrálni a rendszerünkkel, csupán a regisztráció utáni azonosítót kell itt megadnod. Részletek az oldalukon: https://capturly.com/
  • Egyedi JavaScript megadása: Ha bármilyen másik rendszerrel szeretnéd összekapcsolni a ShopnGo rendszerét, akkor itt bármilyen egyedi JavaScript-kódot megadhatsz. Fontos, hogy a <script></script> tag közötti kódot másold be ide.

Itt találsz egy példát, hogyan tudsz LiveChatet integrálni ennek a mezőnek a segítségével.

SALESAUTOPILOT.HU

Ez egy e-mail-marketing és CRM eszköz.


  • Integráció bekapcsolása: Ezzel az integrációval a webshopban történt rendelések és a hozzájuk kapcsolódó termékek bekerülnek a Salesautopilot e-commerce moduljába. A bekerült adatokkal a SalesAutopilot tudásával bármilyen kommunikációt és szegmentációt csinálhatunk.
    Bővebben itt olvashatsz róla.
  • SalesAutipilot API felhasználónév: A SalesAutopilotban a felhasználóhoz létrehozott API kulcs – a beállítások alatt található “Integráció” alatt lehet létrehozni.
  • SalesAutipilot API jelszó: a létrehozott API kulcshoz tartozó jelszó
  • SalesAutipilot lista azonosítója: Ez a létrehozott listánkban az űrlap adatainál a lap alján található.
  • SalesAutipilot űrlap azonosítója: Ez a létrehozott listánkban az űrlap adatainál a lap alján található.

KÖZÖSSÉGI OLDALAK

A legnépszerűbb közösségi oldalakkal könnyedén össze tudjuk kapcsolni a ShopnGo rendszerét. Annyit kell tennünk, hogy a közösségi oldalunkra lépve bemásoljuk annak URL-jét a megfelelő mezőbe. Ezek az információk az oldalunk lábléc részében fognak megjelenni, amennyiben Alapértelmezett vagy Teljes szélességű típusú lábléc van beállítva (Beállítások / Kinézet beállításai / Témabeállítások / KINÉZET BEÁLLÍTÁSAI / Lábléc típusa).

Facebook oldal URL-je
Amennyiben van Facebook-oldala cégednek, akkor annak a linkjét itt add meg, a Facebook oldal címét innen veszi a rendszer. Facebook box widgetet 3 méretben is ki tudunk tenni az oldalsávba, erről bővebben itt olvashatsz.

Google+ oldal URL-je
Amennyiben van Google+ oldala cégednek, akkor annak a linkjét itt add meg!

Youtube oldal URL-je
Amennyiben van saját Youtube csatornád, akkor annak a linkjét itt add meg!

Instagram oldal URL-je
Amennyiben van saját Instagram oldalad, akkor annak a linkjét itt add meg!

Pinterest oldal URL-je
Amennyiben van Pinterest fiókod, akkor annak a linkjét itt add meg!

GOOGLE-BEÁLLÍTÁSOK

Google Analytics integrációja:
Ha szeretnéd a Google Analytics rendszerét összekötni a ShopnGo rendszerével, akkor először is engedélyeznünk kell a Google Analytics használatát, ezt a GOOGLE analitika engedélyezése lehetőség bepipálásával tehetünk meg. Ezután a létrehozott Google Analytics fiókban kapott API kulcsot bemásoljuk a: GOOGLE analitika api kulcs (UA-XXXXX-Y) mezőbe.

Bővebben itt olvashatsz róla.

Google Tag Manager integrációja:
Ha létrehoztuk a Google Tag Manager rendszerében a fiókunkat, amit integrálni szeretnénk a ShopnGo rendszerével, akkor először is engedélyeznünk kell a Google Tag manager használatát, ezt a Google Tag Manager engedélyezése lehetőség bepipálásával tehetünk meg. Ezután az ott kapott API kulcsot kulcsot bemásoljuk a: Google Tag Manager api kulcs (GTM-XXXXXX) mezőbe.