Személyes átvételi pontok

Ezek azok a fizikai, offline helyek, ahol a vevőink a termékeiket átvehetik.

Amennyiben van személyes átvételi pontunk és egynél több van, akkor azon felül, hogy definiáljuk, mint szállítási mód – Boltadminisztráció / Szállítási módok listázása / ÚJ SZÁLLÍTÁSI MÓD –, fel kell vennünk őket a Boltadminisztráció / Személyes átvételi pontok listázása / ÚJ HOZZÁADÁSA gomb segítségével, mint személyes átvételi pontok, így választható személyes átvételi pontokat hozunk létre.

Ha egy darab személyes átvételi pontunk van, akkor a szállítási mód nevének adjuk meg, hogy személyes átvétel, a leírásba adjunk hasznos útmutatást az átvétel pontos címéről, idejéről stb.


Viszont, ha több üzlethelyiséggel is rendelkezünk és többen is szeretnénk biztosítani a személyes átvétel lehetőségét, akkor használjuk a Boltadminisztráció / Személyes átvételi pontok listázása / ÚJ HOZZÁADÁSA gombot, hogy választható pontokat hozzunk létre, ekkor a szállítási módok alatt a személyes átvételnél egy általános leírás szerepeljen és az egyes személyes átvételi pontok Infomációs mezőjében adjuk meg az adott átvételi pontra jellemző leírást.

Ha rákattintottunk valamelyik lehetőségre, akkor az alábbi űrlap fog megjelenni:

  • Név: a személyes átvételi pont megjelenítésekor az itt megadott szöveg fog szerepelni
  • Ország, Irányítószám, Város, Utca, házszám (emelet, kapucsengő): töltsük ki értelemszerűen az átvételi pont címével
  • Telefon: Szükség lehet kapcsolatfelvételre a vásárló részéről, így itt megadhatjuk az adott átvételi pont telefonszámát
  • Információ: tulajdonképpen a leírásnak felel meg, az átvételi ponthoz kapcsolódó információk megadására itt van lehetőségünk

Ellenőrizzük le, hogy az oldalon miként jelenik meg.